Finding Sky || Book Review

17. února 2014 v 20:30 | Izzy

Název: Najít Sky/Finding Sky
Autor:Joss Stirling
Počet stran: 240
Rok vydání: 2010 U.S./2013 CZ

Úryvek z knihy:
,,Bude z tebe můj velice dobrý přítel,Sky.Řekneš policii,že nikdo z mojí rudiny neměl co dělat s tvým únosem;že to byli dva z Benedictovic kluků,kdo tě unesl ze svých zlých a nechutných důvodů.'' S ďábelským potěšením se usmál. ,,Víš, jak Savanti mohou rychle sejít z cesty - tolik schopností a tak málo toho, co by je drželo při smyslech. Fakt,že zemřeli,když se ti snažili zabránit utéct, je tragédie, ale ušetří to americké daňové poplatníky placení jejich ubytování ve vězení po zbytek jejich přirozených životů.'' ,,To se mi líbí,''uchectl se mladý muž. ,,Jejich zostuzení bude lepší než je jen zabít.'' ,,Myslel jsem si to,Seane. Řekl jsem ti, abys mi věřil, že vymyslím vhodnou pomstu za tvé strýce.'' Zírala jsem na ně. ,,Jste blázni! Není nic, co byste mi mohli říct nebo udělat, abych řekla policii, ani když mi budete vyhrožovat! Nenechám vás zabít Zeda ani... ani jeho bratry. Nenechám!!''

Anotace:

Patnáctiletá Sky je na první pohled typická Angličanka, která se s nevlastními rodiči přestěhovala do Colorada, do typického amerického zapadákova, kde místní zběsile fandí svým sportovním týmům a střední školu ovládají roztleskávačky. Zed Benedict je pro každého problémový floutek, který hreší na svůj vzhled a talent. Jenže první dojem může klamat. Sky brzy odhalí, že Zed má tajemství, které dělá z městečka Wrikenridge zatraceně nebezpečné místo. A tak se Sky ocitá nejen ve víru první lásky, ale především uprostřed střetu dvou mocných klanů, z nich jeden se neštítí únosů, vražd a ovládání cizí mysli....

První dojem (obálka,název...) 3/5
Obálka mě zaujala hlavně barvami (černá,červená) a taky bílími květinami.Název knížky je taky docela zajímaví vzhledem neboť já si vždycky názvy překládám do angličtiny takže z ''Najít Sky'' se stalo ''Finding Sky'' (což,jak většina z vás ví,znamená ''hledání oblohy'') a věci s více významy jsou prostě kouzelný :D . Na druhou stranu je obálka hodně jednoduchá a viděla jsem i lepší,takže dávám 3 body.
Příběh 4/5
Příběh má obrovský potenciál,celá ta věc o Savantech, spřízněných duších a neobyčejných schopnostech má super myšlenku a jsem ráda že autorka nezůstala u jednoho dílu a těším se až přečtu další. Avšak má to i svoje mouchy,myslím že se to dlo celé trochu víc rozvinout takže dávám 4 body.
Styl psaní 5/5
Knížka je suprově napsaná.Takový ten typ knížky co přečtete (skoro) na jeden nádech a taková věc jako je například večeře prostě musí počkat než dočtete kapitolu.5 bodů :)).

Postavy 5/5